مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 18:452017-03-22حوادث

عشایر دامدار، مراقب سارقان خریدارنما باشند


رییس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به فصل کوچ عشایر و دامدارای از مناطق گرمسیری استان از دامداران و عشایر خواست تا مراقب سارقان خریدارنما باشند و دام های خود را بدون حفاظت رها نکنند.

- سرهنگ علی مهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: استان ایلام با طبیعت زیبا و مناطق دیدنی از جمله جاهـایی است که هر سـاله با شروع فصل بهـار پذیرای مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی گفت: نیروی انتظامی همراه با سایر نهادها و ارگان های دولتی طرح ویژه نوروز را در دستور کار قرار داده و آماده است که امنیت مطلوب را برای مردم و مسافران نوروزی تأمین کند.

رییس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: پلیس در کنار ارتقاء توانمندی ها و حفظ آمادگی خود از مردم می خواهد که با رعایت توصیه های پلیسی از وقوع سرقت که احتمال آن با خالی شدن منازل از سکنه در این ایام افزایش می یابد پیشگیری نماید.

وی در ادامه به موضوع سرقت دامداران عشایر منطقه به عنوان یکی از دغدغه های پلیس اشاره کرد و گفت: اگر عشایر و دامداران نکات حفاظتی را در نگهداری احشام خود رعایت کنند احتمال سرقت احشام کاهش خواهد یافت.

مهری گفت: برخی از سارقان در پوشش خریدار دام های عشایر ابتدا تعداد و محل نگهداری احشام را شناسایی و در فرصت مناسب اقدام به سرقت از احشام دامداران می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر دامدار، مراقب سارقان خریدارنما باشند

عشایر دامدار، مراقب سارقان خریدارنما باشند