مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 09:402017-03-22دانش

پژوهشگران ایرانی با "کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی" آشنا می شوند


پژوهشگران ایرانی با شرکت در کارگاه آموزشی «کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی» از ظرفیت های خطوط باریکه سنکروترون آزمایشگاه آلبای اسپانیا که با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شده است، - پژوهشگران ایرانی با "کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی" آشنا می شوند پژوهشگران ایرانی با شرکت در کارگاه آموزشی کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی از ظرفیت های خطوط باریکه سنکروترون آزمایشگاه آلبای اسپانیا که با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شده است، استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه آموزشی کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی ، 11 اردیبهشت ماه 1396 در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی، ضمن معرفی و تشریح برنامه استفاده پژوهشگران ایرانی از آزمایشگاه آلبا در اسپانیا، ویژگی ها و کاربردهای پژوهشی هشت خط باریکه در چشمه نور آلبا با حضور مسئولین آزمایشگاه آلبا معرفی می شود.

همچنین آشنایی با نرم افزارها و روش های داده پردازی در خطوط باریکه سنکروترونی و روش نگارش پیشنهاد طرح پژوهشی برای کاربران خطوط باریکه سنکروترونی در این کارگاه به کاربران آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران ایرانی با "کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی" آشنا می شوند

پژوهشگران ایرانی با "کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی" آشنا می شوند