مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 21:312017-03-20سياسي

در گفت وگویی تلفنی روحانی فرا رسیدن سال 1396 را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت


رییس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

- روحانی فرا رسیدن سال 1396 را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت رییس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

روحانی در این گفتگوی تلفنی که در آغازین ساعات سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت که سال 1396 بی تردید در سایه رهنمودها و هدایت های معظم له و اتحاد و تلاش همگانی، و همچنین تداوم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی؛ سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما، سال رونق افزون تر در تولید ملی و نیز سال اشتغال بیشتر، بویژه برای جوانان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفتگو با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگویی تلفنی روحانی فرا رسیدن سال 1396 را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

در گفت وگویی تلفنی روحانی فرا رسیدن سال 1396 را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت