مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 18:202017-03-20سياسي

ملت ایران با افتخار و سربلندی از عقبه ها و گردنه های سخت به سلامت عبور کرد


وزیر دادگستری در پیامی ویدئویی آغاز سال 1396 را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در این پیام گفته است: سال جدید را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

خوشحالیم که ملت ما با افتخار و سربلندی از عقبه ها و گردنه های سختی به سلامت عبور کرد، هم در عرصه سیاسی، در عرصه امنیتی، در عرصه بین المللی و روابط خارجی، در حوزه اقتصادی شامل بخش صنعت، بخش کشاورزی، بخش خدمات، در حوزه اجتماعی و فرهنگی با احراز رتبه اول رشد علمی جهان و توسعه تحقیقات و اقتصاد دانش بنیان.

خوشبختانه دستاوردهای قابل ارائه و تحسین برانگیزی را به دست آورده ایم که همه اینها به همت تلاش مردم مان، تلاش متخصصین، همت نخبگان، پیگیری و جدیت مدیران مان و هدایت و اشراف و راهنمایی های رهبری معظم انقلاب مان به دست آمده است.

لطف خداوند بر سر ملت ما الحمدالله همچنان ادامه دارد این هم به یومن قدرشناسی مردم، صداقت و اخلاص مردم، ایثار ایثارگران ما، صبوری خانواده های عزیز شهدا ما و تحمل قاطبه ملت شریف ایران است.

برای همه شما و ملت شریف عزت، سربلندی، وحدت، انسجام، محبت، خیر و الطاف بیشتر الهی را آرزو می کنم و ان شاءالله سال 96 همچنان شاهد این دستاوردها و رشد چشمگیر موفقیت های ملت مان در عرصه های گوناگون باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با افتخار و سربلندی از عقبه ها و گردنه های سخت به سلامت عبور کرد

ملت ایران با افتخار و سربلندی از عقبه ها و گردنه های سخت به سلامت عبور کرد