مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 13:262017-03-20ورزشي

والیبال مردان و بانوان ایران حریفان انتخابی جهان خود را شناختند


تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا مشخص شدند تا تیم های ملی والیبال مردان و زنان ایران حریفان خود را برای صعود به رقابت های جهانی سال 2018 بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 10 تا 30 سپتامبر 2018 (19 شهریور تا 8 مهرماه 1397) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود.

تا کنون حضور چهار تیم در این رقابت ها قطعی شده است.

لهستان به عنوان قهرمان سال 2014، ایتالیا و بلغارستان میزبان سال 2018 از منطقه اروپا و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی چهار تیم قطعی شده هستند.

قاره آسیا چهار سهمیه در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد و 23 کشور برای حضور در مسابقات انتخابی اعلام آمادگی کردند که 9 تیم از آسیای میانه، 4 تیم از اقیانوسیه، 5 تیم از شرق آسیا، دو تیم از غرب آسیا و 3 تیم از جنوب شرقی آسیا هستند.

مسابقات انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج منطقه پیگیری شد (منطقه آسیای مرکزی مانده است) و تیم های چین تایپه، تایلند، نیوزیلند، قطر و قهرمان آسیا مرکزی به مرحله دوم صعود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال مردان و بانوان ایران حریفان انتخابی جهان خود را شناختند

والیبال مردان و بانوان ایران حریفان انتخابی جهان خود را شناختند