مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 11:512017-03-20اجتماعي

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش خفیف برف در لاریجان


رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور مواصلاتی هراز خبر داد و گفت: از ساعات ابتدایی امروز شاهد بارش خفیف برف در برخی از مناطق بخش لاریجان بودیم.

- یوسف جغتا امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان آمل اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز سنگین و نیمه سنگین است.

وی افزود: با آغاز دور نخست مسافرت های نوروزی به شمال کشور از اواخر هفته گذشته شاهد رفت و آمد خودروها و کندی تردد در مسیر مواصلاتی هراز بودیم که بیشتر آمد و شد خودروها از جنوب به شمال گزارش شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به بارش خفیف برف در مناطقی از بخش کوهستانی لاریجان، ادامه داد: ریزش برف حدود چهار صبح امروز از منطقه امامزاده هاشم تا پل لاسم آغاز شده است ولی راهداران به صورت آماده باش در مسیر مواصلاتی حاضر بوده و با خودرهای سبک و سنگین راهداری مشغول ایمن سازی و روان سازی تردد هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محور هراز نیز بیشتر حد فاصل منطقه منظریه تا آب اسک گزارش شد، تصریح کرد: برای روان سازی تردد و جلوگیری از گره ترافیکی در برخی مواقع با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران و مسؤولان ذیربط مسیرهای پرتردد برای دقایقی یک طرفه می شوند تا از حجم خودرهای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش خفیف برف در لاریجان

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش خفیف برف در لاریجان