مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 11:152017-03-20اقتصادي

توفان به تاسیسات پارس جنوبی آسیب نزد


قائم مقام رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: توفانی که دیشب با سرعت 112 کیلومتر در ساعت عسلویه را در نوردید به تاسیسات پارس جنوبی آسیب وارد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز بوشهر، حجت اله فریدونی افزود: توفان برخی درختان را شکست، تعدادی کانکس را جابه جا کرد و چندین فروند قایق را به سمت دریا برد که قایق ها از دریا به اسکله آورده شدند.

وی در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: تولید در پالایشگاه های گاز و مجتمع های پتروشیمی ادامه دارد و توفان مشکلی در کار آنها به وجود نیاورده است.

فریدونی با اشاره به بارش 19 میلیمتر باران در عسلویه، گفت: برخی نقاط بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شد.

قائم مقام رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی درباره فعالیت سامانه بارشی، نیروهای امدادی از پیش در آماده باش بودند تا اگر مشکلی پیش آمد پای کار بیایند.

فریدونی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر غرق شدن کشتی مسافربری شرکت تاسیسات دریایی، آن را تکذیب کرد و گفت: تعدادی از قایق ها و شناورهایی که در اسکله پارس پهلو گیری کرده بودند بر اثر توفان جابه جا شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی عملیات مهار کشتی ها و شناورهای این اسکله انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان به تاسیسات پارس جنوبی آسیب نزد

توفان به تاسیسات پارس جنوبی آسیب نزد