مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 08:402017-03-20سياسي

حزب الله در خط مقدم دفاع از حقوق لبنانی ها


این حزب با تمام قدرت برای تصویب قانون جدید انتخاباتی و دفاع از حقوق مردم تلاش خواهد کرد و در خط مقدم این مسائل قرار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد این حزب با تمام وجود برای تصویب قانون جدید انتخاباتی و دفاع از حقوق مردم تلاش خواهد کرد و در خط مقدم این مسائل قرار خواهد داشت.

پایگاه اینترنتی العهد نوشت شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد مسائل معیشتی ذهن مردم لبنان را به خود مشغول کرده است.

آنها حق دارند نگران تحمیل مالیات های جدید باشند زیرا هدف از تصویب قانون سلسله مراتب نظام حقوق و دستمزد،کمک به مردم است، نه این که بحران و مشکلات آنها افزون شود.

بنابراین حزب الله در دفاع از حقوق مردم همیشه در خط مقدم خواهد بود.

شیخ قاووق در مراسمی در روستای زبدین در جنوب لبنان گفت تصویب نکردن قانون جدید انتخاباتی، لبنان را در معرض بحران جدیدی قرار خواهد داد ضمن آنکه راه حل این موضوع آشکار و مشخص است.

تنها راه حل، توافق بر سر قانون جدیدی است که به دور از انحصارطلبی و کنار زدن دیگران درستی و عدالت را در باره نمایندگان تضمین کند.

وی همچنین تاکید کرد حزب الله و متحدان آن شبانه روز و با تمام وجود برای تصویب قانون جدید انتخاباتی می کوشند؛ قانونی که می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله در خط مقدم دفاع از حقوق لبنانی ها

حزب الله در خط مقدم دفاع از حقوق لبنانی ها