مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 01:012017-03-19سياسي

یک هزار و 400 پایگاه امداد جاده ای در کشور فعال شد


امسال در آستانه سال جدید بیش از یک هزار و 400 پایگاه امداد جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، مصطفی محمدیون در میاندوآب اظهار کرد: از این تعداد 700 پایگاه مربوط به حوزه جوانان است که 20 هزار جوان در حوزه سازمان جوانان مشغول به فعالیت هستند.

محمدیون همچنین افزود: در بخش امداد و نجات 27 فروند هلی کوپتر نیز برای عملیات نجات آماده شده و سه هزار خودروی امداد و نجات جاده ای نیز در حال آماده باش هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این سازمان در سراسر کشور 10 هزار نیروی رسمی و پیمانی دارد، اظهار کرد: در کنار نیروهای امدادی، 50 هزار نیروی داوطلب در حوزه امداد و نجات فعالیت دارند و بیش از یک میلیون نفر نیز در بخش جوانان به صورت داوطلب عضو هستند.

وی با تقدیر از تلاش جوانان و حضور آنها در جمعیت هلال احمر، بیان کرد: در بازدیدی که از پایگاه ها داشتیم، نظم و حضور با انگیزه و گرم جوانان، خارج از حد انتظار ما بود.

سفر دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به صورت دوره ای به استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان با هدف بازدید از پایگاه های جوانان و امداد و نجات هلال احمر و ارزیابی عملکرد، امکانات، تامین و تجهیز آنها صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 400 پایگاه امداد جاده ای در کشور فعال شد

یک هزار و 400 پایگاه امداد جاده ای در کشور فعال شد