مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1395 ساعت 19:412017-03-19اجتماعي

در آخرین روز سال 95 بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفت


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفته است.

- محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بارش برف و باران در محورهای استان زنجان از ساعاتی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در محور زنجان ـ بیجار بارش برف مشاهده می شود، ادامه داد: محور زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی نیز دارای شرایط برفی بوده و بارش برف در این محورها مشاهده می شود.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به بارش باران در محور زنجان ـ تهم ـ چورزق عنوان کرد: در اتوبان های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز نیز بارش مقطعی وجود دارد.

امینی با اشاره به افزایش تردد در محورهای استان زنجان اضافه کرد: طی روز گذشته 390 هزار دستگاه خودرو از محورهای استان زنجان عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آغاز سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای استان هستیم، خاطر نشان کرد: از مجموع خودروهای ترددی از محورهای استان زنجان 84 درصد خودرو سبک بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع خودروهای عبوری 5 درصد از خودروها دارای سرعت غیر مجاز بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین روز سال 95 بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفت

در آخرین روز سال 95 بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفت