مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1395 ساعت 10:202017-03-19دانش

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه "شاخص پژوه"


معاونت آموزشی وزارت علوم از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه منحل شده مهندسی بحران های طبیعی "شاخص پژوه" در این وزارت خبر داد.

- تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه "شاخص پژوه" معاونت آموزشی وزارت علوم از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه منحل شده مهندسی بحران های طبیعی "شاخص پژوه" در این وزارت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه منحل شده مهندسی بحران های طبیعی "شاخص پژوه" و اخذ اطلاعات دانشجویان از این پژوهشگاه منحله نسبت به تعیین تکلیف دانشجویان در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه منحل شده "شاخص پژوه" در وزارت علوم تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، در تاریخ 22 اسفند ماه از مسئولان این پژوهشگاه خواسته شده است تا اطلاعات دانشجویان را به همراه مستندات به وزارت علوم ارسال کنند.

همچنین در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم به پژوهشگاه منحل شده مهندسی بحران های طبیعی "شاخص پژوه" علاوه بر درخواست اعلام وضعیت شهریه دانشجویان تاکید شده است حداکثر تا شش فروردین 1396 اطلاعات درخواستی به وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه "شاخص پژوه"

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت دانشجویان پژوهشگاه "شاخص پژوه"