مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1395 ساعت 16:002017-03-18سياسي

احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپ موهن به جامعه پزشکی کشور به دادسرا


معاون برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپی علیه جامعه پزشکی، به دادسرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس طاهر موهبتی گفت: در پی اقدام ضد اخلاقی و خلاف قانون موسسه غیرمجاز آرمان مدیا در تهیه و پخش کلیپی موهن و جهت دار علیه جامعه پزشکی که یکی از دلسوزترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه که پرچم دار نظام سلامت در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی هستند، وزارت بهداشت اقدام به طرح شکایت علیه تهیه کنندگان این کلیپ کرد که با دستور قاطع مقام محترم قضایی در دادسرای رسانه، موضوع به منظور شناسایی عاملین و منتشرکنندگان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتای تهران بزرگ) ارجاع شد.

وی افزود: بر این اساس با دستور قاطع رییس پلیس فتا اقدامات گسترده و دامنه داری برای شناسایی عوامل موثر در وقوع این بزه معمول گردید که در نتیجه تهیه کنندگان کلیپ مزبور شناسایی و معرفی شده و ادوات به کار گرفته شده برای تهیه ی این کلیپ نیز در محل موسسه ضبط گردیده است.

موهبتی از احضار عوامل ساخت این کلیپ برای بازجویی در دادسرا خبر داد و گفت: با توجه به ضرب الاجل تعیین شده بدین منظور، اقدامات لازم در این جهت صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپ موهن به جامعه پزشکی کشور به دادسرا

احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپ موهن به جامعه پزشکی کشور به دادسرا