مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 15:252017-03-15سياسي

شکایت نامه 30نماینده علیه مطهری، وکیلی و نعمتی+تصویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، لازم به ذکر است که در متن شکایت نامه 30 نفر ازنمایندگان مجلس آمده بود؛ در مورخ 7/12/95 تعدادی از نمایندگان لیست امید که سه تن از آنان از اعضای هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی می باشند، به دیدار یکی از سران فتنه (سیدمحمد خاتمی) رفتند.

نقش موثر خاتمی در فتنه 88 که مورد حمایت همه جانبه نظام سلطه و همه سران جریانات ضد انقلاب و چیزی کمتر از براندازی نظام اسلامی را هدف گیری نکرده بود، بر کسی پوشیده نیست.

سیدمحمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه تا کنون هیچ اقدامی در جبران خسارت مالی، جانی و حیثیتی که در فتنه 88 به کشور، مردم و نظام اسلامی وارد گردیده نکرده است.

ایشان در شگردی جدید و با هدف القاء قهر، اختلاف و شکاف در بین مردم طرح انحرافی آشتی ملی را برای ایجاد موجی جدید و موج سواری زیرکانه مطرح نمود.

مقام معظم رهبری در دیدار مردم غیور آذربایجان فرمودند مردم با فتنه گران قهرند و آشتی هم نمی کنند.

دیدار تعدادی از نمایندگان لیست امید با خاتمی آن هم بعد از چنین تصریحی از ناحیه مقام معظم رهبری درتقابل با شرایط نمایندگی که یکی از اهم آن التزام عملی نسبت به ولایت فقیه می باشد خلاف سوگند نمایندگی و لطمه و آسیب جدی به شأن و جایگاه مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نامه 30نماینده علیه مطهری، وکیلی و نعمتی+تصویر

شکایت نامه 30نماینده علیه مطهری، وکیلی و نعمتی+تصویر