مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 15:002017-03-15سياسي

تقدیر از سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به واسطه کسب رتبه برتر قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش در بین فرماندهان انتظامی استان ها قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" با اهدای لوح تقدیر به سردار "منوچهر امان اللهی" که در بین فرماندهان انتظامی استان ها رتبه برتر قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را کسب کرده بود، قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن کارکنان شریفی است که مدال با ارزش مجاهد فی سبیل ا.

را از جانب رهبر و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر گردن آویخته اند و با فداکاری و شجاعت خدمت به مردم شهید پرور ایران اسلامی را پیشه خود کرده اند.

کارکنان خدوم ناجا، عزت، رحمت و اقتدار را سرلوحه عمل خویش قرار داده و می کوشند با ارتقای دانش، بینش و مهارت خود، پلیسی سالم و امین، قوی و مقتدر، هوشمند و پیچیده، سریع و بهنگام، اهل بیان و تفاهم با مردم باشند.

به منظور تسریع و دستیابی به این اهداف بلند، دستور العمل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش ناجا در سال 1394 تدوین و برای اجرا، ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

تقدیر از سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه