مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 16:052017-03-14بين الملل

کتاب "بربریت مدرن: تاملی بر اکنون و آینده داعش" منتشر شد


تاملی بر اکنون و آینده داعش" به اهتمام مهدخت ذاکری، دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی با محوریت بررسی پیامدها و تهدیدات امنیتی منطقه ای و فرامنطقه ای داعش منتشر شد.

- کتاب "بربریت مدرن: تاملی بر اکنون و آینده داعش" منتشر شد کتاب "بربریت مدرن: تاملی بر اکنون و آینده داعش" به اهتمام مهدخت ذاکری، دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی با محوریت بررسی پیامدها و تهدیدات امنیتی منطقه ای و فرامنطقه ای داعش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب که توسط پژوهشکده مطالعات کاربردی قلم با 500 تیراژ منتشر شده است به بررسی ظهور پدیده دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش می پردازد.

از آن جایی که پژوهشی درخور توجه در خصوص گروه شورشی داعش، نیازمند رویکردهای مختلف و نگریستن به این پدیده از زوایای متفاوت است، وجود نگرش های متفاوت روانشناسی سیاسی، روابط بین الملل، فلسفه سیاسی، اندیشه سیاسی از بضاعت و عهده علمی یک نفر خارج است، از این رو در نگارش این کتاب از پژوهشگران و کارشناسانی که در هر یک از این حوزه ها متخصص اند، دعوت به همکاری به عمل آمده است.

خانم دکتر فرنگیس بیات دانش آموخته علوم سیاسی، آقایان منصور براتی دانشجوی دکتری علوم سیاسی و پژوهشگر جریان ها و نظریات سلفی، پیام رضایی محقق و دانشجوی فلسفه، یحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب "بربریت مدرن: تاملی بر اکنون و آینده داعش" منتشر شد

کتاب "بربریت مدرن: تاملی بر اکنون و آینده داعش" منتشر شد