مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 10:252017-03-13سياسي

اعلام مواضع ایران درباره گزارش اخیر گزارشگر ویژه


غریب آبادی با تشریح برنامه های هیات تخصصی حقوق بشری ایرانی در اجلاس ژنو گفت: در این اجلاس مواضع ایران در رابطه با گزارش اخیر گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، سی و چهارمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از اسفند ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

به گفته دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، شورای حقوق بشر سازمان ملل سالانه سه نشست برگزار می کند که مهم ترین نشست مربوط به اسفند ماه است.

در این اجلاس در طول 4 هفته به مسائل مختلف پرداخته می شود تا در این جمع کشورهای دنیا مسائل مختلف حقوق بشری، مشکلات و تعرضات را مورد بحث قرار داده و راجع به تعمیق قضیه و مفاهیم آینده مباحثات دوستانه و برادرانه داشته باشند.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر که در راس هیات عالی رتبه حقوق بشری وارد ژنو مقر اروپایی سازمان ملل متحد شده است، در گفت وگویی برنامه های جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس را تشریح و اظهار کرد: نشست های اسفندماه شورای حقوق بشر، مهمترین نشست این شورا است که قطعنامه ها و تصمیمات مختلفی در آن به تصویب می رسد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس وضعیت حقوق بشر کشورهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به صورت فعال در این اجلاس شرکت کرده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مواضع ایران درباره گزارش اخیر گزارشگر ویژه

اعلام مواضع ایران درباره گزارش اخیر گزارشگر ویژه