مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 13:202017-03-12اقتصادي

نا ایمنی 40 درصد مجتمع های تجاری خیابان لاله زار/ آخرین خبرها از اسنپ و تپسی


رییس اتاق اصناف اعلام کرد که 40 درصد بنگاه های اقتصادی خیابان لاله زار از نظر ایمنی مشکل دارند و باید خراب شوند که در این میان شهرداری موظف است تسهیلات لازم برای ساماندهی این مجتمع ها را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی فاضلی امروز (یکشنبه) در نشست خبری اظهار کرد: اگر به مجتمع های تجاری و بنگاه های اقتصادی دیگر دقت کنید متوجه می شوید که به عنوان مثال در خیابان لاله زار تا انتهای لاله زار نو بیش از 40 درصد این مجموعه ها باید تخریب شوند اما سوال اینجاست که کجای قانون چنین اختیاری به اتاق اصناف داده است.

وی افزود: در این راستا کمیسیونی در سراسر کشور تشکیل شده است تا همه مجتمع ها و بنگاه های اقتصادی و تجاری را از نظر ایمنی بررسی احصا و شناسایی کنند اما برای خروج این بنگاه ها از شهر قانونی وجود ندارد و بر اساس بند 20 ماده 55 قانون خوش آن دسته از مشاغلی که آلوده کننده محیط زیست هستند باید از سطح شهرها به حاشیه منتقل شوند.

رییس اتاق اصناف ادامه داد: بر اساس قانون شهرداری ها مکلفند تا تمهیدات و تسهیلات لازم را برای خروج و ساماندهی واحدها و بنگاه های صنفی و اقتصادی که از نظر ایمنی مشکل دارند را فراهم کنند که البته امیدواریم با تفاهم نامه ای که با شهرداری در دست امضا داریم این مشکلات حل شود و بتوانیم در راستای ساماندهی این مجتمع ها اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نا ایمنی 40 درصد مجتمع های تجاری خیابان لاله زار/ آخرین خبرها از اسنپ و تپسی

نا ایمنی 40 درصد مجتمع های تجاری خیابان لاله زار/ آخرین خبرها از اسنپ و تپسی