مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 16:502017-03-11سياسي

6 روستای ماسال فاقد آب شرب روستایی


فرماندار ماسال با بیان این که 83 درصد جمعیت روستایی شهرستان ماسال از نعمت آب شرب برخوردارند، گفت:تنها شش روستای ماسال فاقد آب شرب روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود قاسم نژاد در نشست بررسی مشکلات آب روستایی این شهرستان ماسال که با حضور نماینده ی شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر، مدیرعامل آبفار گیلان و بخشداران ماسال و شاندرمن برگزار شد، با بیان این که شش روستا در سطح شهرستان فاقد شبکه آبرسانی هستند، افزود: میانگین برخورداری از آب شرب روستایی در سطح شهرستان ماسال 83 درصد است که این رقم 7 درصد میانگین استانی آن بالاتر است.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه ی آبرسانی در برخی روستاهای شهرستان، یادآور شد: وجود شبکه ی آبرسانی فرسوده، علاوه بر ایجاد مخاطرات برای سلامت افراد، نیاز به هزینه های مضاعف جهت حفظ و نگهداری دارد که به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود.

فرماندار ماسال وجود تنش کمبود آب در برخی روستاهای شهرستان به ویژه در ایام تابستان را از دیگر دغدغه ها و مسائل حوزه آبرسانی دانست و گفت: این در حالی است که با راه اندازی مجتمع آبرسانی گرمه خونی انتظار می رفت در روستاهای زیرمجموعه این پروژه شاهد رفع کامل این مشکلات باشیم که باید در این خصوص بررسی و کارشناسی دقیق صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روستای ماسال فاقد آب شرب روستایی

6 روستای ماسال فاقد آب شرب روستایی