مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 15:002017-03-11اقتصادي

صندوق توسعه ملی هرمزگان را سیراب کرد


در جنوب کشور مردمانی زندگی می کنند که تا سال گذشته برخلاف وسعت دید بصری آب از نوشیدن آن محروم بودند، اما تدبیر دولت موجب شد تا دستان جنوبی ها نیز برای نوشیدن آب پر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثمره تدبیر در طرح آبرسانی موجب شده تا از مجموع 1731 روستا با جمعیت 774 هزار و 502 نفر، 703 هزار و 914 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شوند و کار آبرسانی به 71 هزار روستایی در دست انجام است که به گفته عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان شاخص بهره مندی روستاهای استان از شبکه و تأسیسات آب آشامیدنی 72 درصد و شاخص برخورداری جمعیت روستایی استان از آب سالم و بهداشتی 90 درصد است.

وی در جریان بازدید خبرنگاران از تاسیسات آبی این استان با بیان اینکه تعداد روستاهایی که در این استان به صورت سیار آبرسانی می شوند از 500 روستا به حدود 150 روستا کاهش یافته است، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته شده قرار است که این تعداد روستا در دو سال آینده به کمتر از 50 روستا برسد.

افزایش 5 درصدی اعتبارات آبرسانی به روستاهای هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 100 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی روستایی هرمزگان اختصاص یافت که نسبت به سال قبل پنج برابر افزایش داشته است عنوان کرد: با توجه به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه ملی هرمزگان را سیراب کرد

صندوق توسعه ملی هرمزگان را سیراب کرد