مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 10:402017-03-11سياسي

ارتقای سهیمه آب رسانی سیار به روستاهای چابهار مقدور نیست


معاون منابع انسانی و بهبود شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اولویت شرکت آب در تامین اعتباربرای طرح های برزمین مانده گفت: ارتقای 30 لیتری سهیمه آب رسانی سیار به روستاهای چابهار در این شرایط مقدور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضاگیاهی درنشستی با مسولان و فرمانداران نماینده شهرستان های چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک در فرمانداری چابهار و درپاسخ به گفته های رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار که خواستار ارتقای سهمیه آبرسانی سیار به روستاهای این شهرستان از15به 30لیتر شده بود، خاطرنشان کرد: همه ما می دانیم که سهیمه 15 لیتر و آب رسانی به صورت سقایی و آن هم با ناوگان فرسوده درشان مردم شریف شهرستان چابهار نیست اما از خرداد سال گذشته تا الان هیچ اعتباری بابت آبرسانی سیاربه شرکت آب و فاضلاب تخصیص داده نشده است.

وی افزود: بدهی دولت دراین مدت به ناوگان آب رسانی 13میلیارد تومان است که تاکنون پرداخت نشده است بنابراین اولویت شرکت آب تامین اعتبار برای پروژه های در دست اجراست.

گیاهی با اشاره به خط انتقال آب بین سدپیشین شهرستان سرباز و سدشیرگوار باهوکلات و آبرسانی به روستاهای شرق چابهار اظهار داشت: عملیات احداث این طرح با اعتباری بالغ بر28میلیارد تومان به طول 43کیلومتر سال آینده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سهیمه آب رسانی سیار به روستاهای چابهار مقدور نیست

ارتقای سهیمه آب رسانی سیار به روستاهای چابهار مقدور نیست