مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1395 ساعت 14:402017-03-10سياسي

زدودن چهره محرومیت از سه روستای منوجان


با سفراستاندار به قلعه گنج سه روستای منوجان هم از مزایای طرح اقتصاد مقاومتی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز کرمان استاندار پیش از ظهر امروز در بازدید از روستاهای گزهک، دهندر و سرخوش از توابع شهرستان منوجان که در حاشیه شهرستان قلعه گنج سکونت دارند گفت: این سه روستا عملا در حوزه خدمات رسانی طرح الگوی اقتصاد مقاومتی بنیاد مستضعان قرار گرفتند.

رزم حسینی در جمع مردم این سه روستا قول مساعد داد: برای جدایی این روستاها از منوجان و الحاق به قلعه گنج با وزارت کشور رایزنی کند.

وی درادامه خاطر نشان کرد: طرح اقتصاد مقاومتی در همه شهرستانهای استان در حال اجراست ویکی از اهداف ما این است که مردم ازروستاها به شهرها مهاجرت نکنند بلکه ما در این مناطق مهاجرپذیر باشیم.

استاندار درخصوص توسعه صندق های روستایی در قلعه گنج و طرح توان افزایی گفت:تاکنون در این شهرستان 570 صندوق روستایی تشکیل شده که این سه روستای عشایری هم از امروز از این طرح بهره مند خواهند شد .

فرماندار قلعه گنج هم ضمن تشکر از استاندار و بنیاد مستضعفان گفت: سه روستای مذکور 270 خانوار و 1000نفر جمعیت و از عشایرایل رییسی هستند که ما در شهرستان قلعه گنج آماده ارائه خدمات به مردم عشایر این منطقه هستیم و از هیچ تلاشی برای .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدودن چهره محرومیت از سه روستای منوجان

زدودن چهره محرومیت از سه روستای منوجان