مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1395 ساعت 13:202017-03-10سياسي

تاکید بر خودداری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام داوطلبان


مسئول روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، بر خودداری از تبلیغات زودهنگام داوطلبان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، رسول مرادی با اعلام فعالیت 163 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: زمان تبلیغات قانونی داوطلبان حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از 21 تا 27 اردیبهشت سال 1396 است که بر این مبنی، داوطلبان، و طرفداران آن ها می بایست از تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی به طور جدی خودداری کنند.

مرادی افزود: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، با دقت اوضاع را رصد می کند، چرا که تنها ملاک فعالیت این هیأت قانون است، و از این رو داوطلبان باید صرفا در چارچوب قانون عمل کنند.

مسئول روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه افزود: از 163 عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان، 5 عضو در هر فرمانداری، و 3 عضو هم در هر بخش فعالیت می کنند.

گفتنی است؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.

کار ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از 30 اسفندماه جاری تا 6 فروردین سال 1396


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر خودداری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام داوطلبان

تاکید بر خودداری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام داوطلبان