مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:452017-02-26سياسي

حوزه آی تی در کشور جای کار دارد


رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: مهم ترین کار جهاد دانشگاهی که هم اکنون در حال انجام است، پیشتازی و سد شکستن در اموری است که دیگران وارد نشده اند و به دنبال ایجاد مسیرهای دیگری است که خیلی به آن پرداخته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مرتضی تیموری در همایش کسب و کار در فضای مجازی، اظهار کرد: متنوع ترین گرایش های آموزشی در حوزه آی تی در جهاد دانشگاهی است و هیچ شغلی را بدون ارتباط با آی تی نمی توان یافت و هر رشته ای را که نام ببرید حتما در آن نیاز به آی تی حس می شود.

وی اضافه کرد: اگر چه حوزه آی تی یک حوزه مهارتی به حساب می آید تا یک حوزه علمی کاملا تخصصی، اما رشته های متعدد مهندسی در مقاطع مختلف کاردانی تا دکترا برای آن تعریف شده است و با یادگیری دروس آکادمیک در حوزه آی تی، می توان توانایی و آمادگی خود را برای ورود به بازار کار این حوزه افزایش داد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اظهار کرد افزود: بسترهای وسیعی را خود و دانشگاه های دیگر در حوزه آی تی فراهم کرده ایم، اما الزاما آی تی یک حوزه آکادمیک نیست.

آی تی نیاز به علوم آکادمیک دارد، اما بدون آن و به حالت انفرادی هم می توان در این حوزه فعالیت کرد و تنها تلاشی بیشتر می خواهد و افرادی هم که در این حوزه تحصیلات آکادمیک داشته باشند خیلی سریع تر و با سهولت بیشتری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه آی تی در کشور جای کار دارد

حوزه آی تی در کشور جای کار دارد