مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 08:102017-02-26حوادث

«ویراژ مرگ در پیچ عشق خیابانی


آپاچی سواری که برای فرار از تعقیب رقیب عشقی خود، سانحه هولناکی را در مشهد رقم زده بود، هنگام بازسازی صحنه مرگ دوست دخترش گفت: با سرعت زیاد حرکت می کردم که ناگهان پایم به جدول حاشیه میدان قائم(عج) برخورد کرد و به همراه دختری که با او در تلگرام آشنا شده بودم نقش زمین شدیم و من در حالی که فکر نمی کردم آن دختر کشته شود از صحنه حادثه گریختم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دهم دی ماه گذشته شهروندان پیکر نیمه جان و خون آلود دختر 19 ساله ای را مشاهده کردند که در کنار گذر میدان قائم(عج) مشهد افتاده بود.

لحظاتی بعد تلفن نیروهای امدادی به صدا درآمد و ماموران اورژانس، دختر مذکور را در حالی به بیمارستان رضوی رساندند که آخرین نفس های عمرش را می کشید.

تلاش پزشکان برای نجات این دختر که با صدمات متعدد روبه رو بود به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از همین صدمات جان خود را از دست داد.

با گزارش مرگ مشکوک دختر جوان به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم مرکز درمانی شدند و بدین ترتیب تحقیقات میدانی مقام قضایی در محل وقوع حادثه ادامه یافت.

بررسی های مقدماتی نشان می داد دختر مذکور در یک سانحه رانندگی جان باخته است بنابراین بازبینی دوربین های ترافیکی و تحقیق از رهگذرانی که پیکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ویراژ مرگ در پیچ عشق خیابانی

«ویراژ مرگ در پیچ عشق خیابانی