مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 15:052017-02-25فرهنگي

انتشار اولین سریال تلگرامی با محوریت پرونده های اطلاعاتی


سریال «آخرین پرواز کرکس» به تهیه کنندگی وحید چالاک و کارگردانی جواد مطوری جدیدترین محصول خانه پویانمایی انقلاب اسلامی است که برای نخستین بار در کانال تلگرامی منتشر شده است.

- سریال آخرین پرواز کرکس به تهیه کنندگی وحید چالاک و کارگردانی جواد مطوری جدیدترین محصول خانه پویانمایی انقلاب اسلامی است که برای نخستین بار در کانال تلگرامی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، این مینی سریال که با فرم موشن کمیک و در 13 قسمت 8 دقیقه ای تولید شده است، ناگفته هایی از پیچیده ترین پرونده های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند و در کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج در حال انتشار است.

بنا بر این گزارش، این نخستین بار است که یک سریال با فرم موشن کمیک بطور اختصاصی در تلگرام منتشر می شود و علاوه بر فرم قابل قبول فنی آن، اطلاعات طبقه بندی است که برای نخستین بار به انتشار عمومی رسیده و از این منظر می تواند ابعاد جدیدی از پیچیدگی های این پرونده مهم اطلاعاتی جمهوری اسلامی را که تمام دستگاه های امنیتی کشور اعم از وزارت اطلاعات، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و.

درگیر آن بودند را به معرض نمایش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اولین سریال تلگرامی با محوریت پرونده های اطلاعاتی

انتشار اولین سریال تلگرامی با محوریت پرونده های اطلاعاتی