مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:412017-02-22سياسي

اینفوگرافیک/ کنفرانس های بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ابتدا تا امروز


تاکنون پنج دوره همایش بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در نقاط عطف تاریخی منطقه و فلسطین برگزار شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 19/2/1369 قانونی را تحت عنوان "قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین" تصویب نمود.

این قانون ضمن اعلام "حمایت و دفاع مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران" از " مردم ستمدیده و آواره و مبارز فلسطین تا رسیدن به حقوق حقه خویش " هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را موظف نموده است "از طرق مختلف این حمایت را تعمیق و گسترش " داده و " در فرصت های مقتضی کنفرانس (ها)یی از نمایندگان کشورهای اسلامی و صاحب نظران" برگزار نماید.

بر این اساس تاکنون پنج دوره "همایش بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین" در نقاط عطف تاریخی منطقه و فلسطین برگزار شده است.

اینفوگرافیک ذیل به همت دبیرخانه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و توسط مرکز تخصصی اینفونگاره طراحی و تولید شده است.

برای مشاهده و دریافت اینفوگرافیک در سایز بزرگتر اینجا انتهای پیام/ http://fna.

ir/C378K2 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینفوگرافیک/ کنفرانس های بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ابتدا تا امروز

اینفوگرافیک/ کنفرانس های بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ابتدا تا امروز