موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 20:212017-02-19بين الملل

تلاش آلمان برای اخراج پناهجویان/ اخراج 80 هزار پناهجو در سال 2016


" یک مقام بلندپایه آلمان روز یکشنبه گفت: این کشور در سال گذشته (2016) پناهندگی 80 هزار مهاجر را که درخواست آنها رد شده، اخراج کرده است و قصد دارد شمار بیشتری را در سال جاری میلادی به کشورهایشان بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پتر آلتمایر رییس دفتر مرکل روز یکشنبه به روزنامه بیلد ام سونتاگ گفت: تقریبا نیمی از 700 هزار درخواست پناهندگی ارایه شده در سال 2016 رد شده و قرار است در سال جاری (2017) نیز شمار بی سابقه ای از آلمان اخراج شوند.

این در حالی است که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای کسب مجدد حمایت رای دهندگان محافظه کار پیش از برگزاری انتخابات همگانی در سپتامبر، تلاش می کند.

سران حزب دمکرات مسیحی (سی دی یو) به ریاست مرکل برای کسب دوباره حمایت محافظه کارانی که بر اثر تصمیم سال 2015 وی برای گشایش مرزهای آلمان بر روی پناهندگان، ناراضی شده اند، برای اخراج تعداد بیشتری از مهاجران که درخواست هایشان رد شده است یا بیگانگانی که مرتکب جرم شده اند، تلاش می کنند.

آلتمایر افزود: بازگرداندن سریع این افراد به کشورهایشان به منظور حفظ حمایت بالای همگانی از نظام پناهندگی آلمان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آلمان در 18 ماه گذشته بیش از یک میلیون مهاجر پذیرفته است که اغلب، فراریان از جنگ و آشفتگی های سوریه، عراق و افغانستان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آلمان برای اخراج پناهجویان/ اخراج 80 هزار پناهجو در سال 2016

تلاش آلمان برای اخراج پناهجویان/ اخراج 80 هزار پناهجو در سال 2016