مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 20:052017-02-19فرهنگي

تجلیل از غلامعلی افشاریه، دوبلوری که به "زورو" جان داد


مراسم تجلیل از دوبلور پیشکسوت غلامعلی افشاریه، دوبلور شخصیت ماندگار "زورو" برگزار شد.

- تجلیل از غلامعلی افشاریه، دوبلوری که به "زورو" جان داد مراسم تجلیل از دوبلور پیشکسوت غلامعلی افشاریه، دوبلور شخصیت ماندگار "زورو" برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تجلیل از دوبلور پیشکسوت غلامعلی افشاریه و همچنین رونمایی از مستند دوران افشاریه با حضور وی و جمعی از هنرمندان عرصه دوبله و همچنین مدیران شبکه مستند سیما برگزار شد.

این مراسم با حضور سلیم غفوری، مدیر شبکه مستند سیما، غلامعلی افشاریه دوبلور پیشکسوت، جلال مقامی، مریم نشیبا، پرویز بهرام و برخی از مدیران شبکه مستند، تهیه کننده و کارگردان مستند دوران افشاریه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.

ابوالفضل توکلی در ابتدای این مراسم در سخنانی گفت: همواره برای من مایه افتخار بوده است که در خدمت دوبلور پیشکسوت غلامعلی افشاریه باشم، دوبلوری که به شخصیت به یادماندنی "زورو" جان داد.

او گفت: غلامعلی افشاریه به عنوان دوبلوری است که خودش شخصیتی همچون زورو دارد و تلاش های بسیاری کرده است تا به این جایگاه برسد.

توکلی با اشاره به همکاری این دوبلور در ساخت این مستند یادآور شد: مستندی که تولید شد بیش از 13 لوکیشن داشت که غلامعلی افشاریه زحمات زیادی برای ساخت آن کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از غلامعلی افشاریه، دوبلوری که به "زورو" جان داد

تجلیل از غلامعلی افشاریه، دوبلوری که به "زورو" جان داد