مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 19:402017-02-19بين الملل

احتمال بازگشایی گمرک دوغارون


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در صورت موافقت طرف افغانستانی با حفر کانال انحراف آب در منطقه صفر مرزی، - گمرک دوغارون تا 2 روز دیگر بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، جواد وحدتی فرد امروز یکشنبه افزود: گمرک دوغارون و اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان به علت آبگرفتگی ناشی از بارندگی های شدید 2 روز گذشته بسته شده است و تردد در مرز صورت نمی گیرد.

او اظهار کرد: وزارت امور خارجه ایران در حال رایزنی با طرف افغانستانی برای حفر کانال انحرافی و انتقال آب به مسیرهای فرعی است.

وحدتی فرد گفت: تریلی های عازم افغانستان در صورت تمایل می توانند بار خود را در محل امن تخلیه کنند یا برای انتقال بارهای دارای فوریت، از طریق مرزهای دیگر نظیر میل 78 یا مرز سرخس (ازطریق کشور ترکمنستان) وارد کشور افغانستان شوند.

او افزود: بخش هایی از ساختمان گمرک دوغارون دچار آبگرفتگی شده و برق آن نیز قطع شده ولی به ساختمان تاسیسات آن آسیبی نرسیده است .

معاون اداره کل راهداری خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون حدود 80 دستگاه خودرو سنگین در گمرک دوغارون متوقف شده است.

گمرک دوغارون در شهرستان تایباد یکی از مهمترین و برترین گمرکات کشور است که بیش از 100 سال قدمت دارد و بیش از 50 درصد کالاهای صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشایی گمرک دوغارون

احتمال بازگشایی گمرک دوغارون