مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 15:552017-02-19اقتصادي

افزایش تسهیلات مسکن مهر


مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی از افزایش تسهیلات مسکن مهر خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، مهدی احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن مهر از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال گفت: تا پایان خرداد ماه سال اینده ، تسهیلات 16 هزار واحد مسکن مهر در استان که تاکنون به بانک معرفی نشده اند پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مجموع مسکن مهر سهمیه استان 92 هزار واحد بود که تاکنون پرداخت تسهیلات مسکن مهر به 74 هزار و 700 واحد انجام شده و خرداد ماه جشن پایان تعهدات بانک مسکن در خصوص مساکن مهر برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات بانک مسکن امسال نسبت به پارسال رشد 100 درصدی داشته و 74هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است گفت: از این میزان 95 درصد دربخش مسکن تامین مالی شده است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی همچنین گفت: از آغاز اجرای مسکن یکم دراستان هفت هزارو 500 حساب درقالب یک هزارو 400 میلیارد ریال با عنوان مسکن یکم ایجاد شده که بعد از استان های خراسان رضوی و تهران رتبه سوم کشوری را دارا هستیم.

وی سهمیه بانک مسکن در نوسازی مساکن در بافتهای فرسوده استان پنج هزار واحد عنوان کرد و افزود : از این تعداد تاکنون سه هزارو 100 واحد به بانک معرفی شده و یک هزار و 100 واحد جدید نیز درمرحله معرفی به شعب بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تسهیلات مسکن مهر

افزایش تسهیلات مسکن مهر