مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 14:202017-02-19سياسي

بعضی احزاب مضر به تحزب هستند


نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دولت بخواهد پرداخت یارانه داشته باشد که باعث مطیع ساختن احزاب به دولت باشد مطمئنا همگان با ان مخالف هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت،حمید رضا ترقی پیرامون پرداخت یارانه به احزاب توسط دولت با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه به احزاب اگر مبتنی بر رعایت و شرایط قانونی و عدالت باشد می تواند به فعالیت حزبی در کشور کمک کند، اظهار کرد: یارانه به احزاب می تواند به افزایش مشارکت سیاسی و نقش فرهنگی تحزب در بین مردم کمک نماید.

وی با بیان اینکه اگر قانون احزاب اصلاح و مشخص شود که کدامیک از احزاب، جز دسته های حزب، تشکل، صنف و یا انجمن هستند ، می توانند به روند پرداخت یارانه کمک نمایند، گفت: یک حزب قوی باید در تمام کشور دفتر داشته و با کار تشکیلاتی و حزبی در روند سیاسی کشور موثر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس پنجم شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی احزاب در کشور شاید اعضا ئ تعدادشان به 5 نفر هم نرسند، افزود: این احزاب هیچ فعالیتی نداشته و فقط و فقط در زمان انتخابات بوجود آمده و حتی مضر برای تحزب در کشور هستند.

ترقی با تاکید بر اینکه اگر یارانه به احزاب پرداخت شود باید به صورت سراسری باشد،گفت: احزابی که نقش موثری در عرصه سیاسی کشور ایفا می کنند و تمامی مجامع و نشست های خود را برگزار می کنند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی احزاب مضر به تحزب هستند

بعضی احزاب مضر به تحزب هستند