مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 12:212017-02-19دانش

واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه استونگر نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در زمینه های علمی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه استونگر نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در زمینه های علمی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه استونگر نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کرد، این تفاهم نامه همکاری با اهداف برقراری برنامه های آموزشی و پژوهشی مشترک، تبادل دانشجو، پژوهشگر و اعضای هیأت علمی، ایجاد فرصت مطالعاتی، همکاری در زمینه تجاری سازی دانش و توسعه زبان و ادبیات هردو کشور منعقد شد.

همچنین برگزاری گردهمایی های علمی مشترک، همکاری در مجلدات علمی، زمینه سازی برای برگزاری دوره ها و کارگاه های مشترک، همکاری مشترک در زمینه پارک های علم و فناوری و معرفی تاریخ، هنر و تمدن هردو کشور از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری بوده است.

براساس این گزارش این تفاهم نامه از تاریخ 25 دی ماه 1395 لغایت 25 دی ماه 1398 هجری شمسی برابر با تاریخ 14 ژانویه 2017 لغایت 14 ژانویه 2020 میلادی به مدت سه سال معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/UJHDBH نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه استونگر نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه استونگر نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کردند