مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 ساعت 15:162017-02-15اقتصادي

معاون سلامت آسایشگاه کهریزک طرح تحول سلامت حقوق پرستاران را دو برابر افزایش داد


معاون سلامت آسایشگاه کهریزک با انتقاد از اینکه بحث پیشگیری و توانبخشی در سیاست های دولت جایی ندارد، گفت: قبل از طرح تحول سلامت پرستارانی با حقوق 1.

- 5 میلیونی نداشتیم اما اکنون برای اینکه در آسایشگاه کهریزک کار کنند 3 میلیون تومان حقوق می خواهند که توان پرداخت آن برای مان سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری رفاهی "، فریبرز بختیاری در نشست خبری پیرامون چالش های عمرانی آسایشگاه کهریزک گفت: برای اینکه یک دستگیره به دیوارهای آسایشگاه بزنیم تا افرادی که دچار معلولیت حرکتی هستند یا سکته کرده اند و نمی توانند به راحتی راه بروند تردد بهتری داشته باشند چند صد میلیون هزینه شده یا در شهر می بینیم که آسانسور ایجاد شده، هزینه رمپ برای تردد معلولان تامین نشده و این بیانگر آن است که دچار معلولیت فرهنگی و محیطی هستیم.

وی گفت: حدود 10 میلیون نفر از مردم دچار معلولیت های متعدد هستند اما برای آنها هیچ امکانی فراهم نکرده ایم این معلولیت ما است که تصمیم می گیریم خانه ای بسازیم در بالای پارکینگ ها و دیگر خانه ای همکف برای این افراد پیدا نمی شود در حالی که بسیاری از افراد معلولیت عملکردی دارند و با داشتن عینک و سمعک مشکل شان رفع نمی شود.

بختیاری با اشاره به اینکه رفع مشکلات این معلولان در جامعه باعث می شود که افراد کمتری به آسایشگاه سپرده شوند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سلامت آسایشگاه کهریزک طرح تحول سلامت حقوق پرستاران را دو برابر افزایش داد

معاون سلامت آسایشگاه کهریزک طرح تحول سلامت حقوق پرستاران را دو برابر افزایش داد