مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1395 ساعت 10:412017-02-12سياسي

تدوین شیوه نامه حمایت مالی از نشریات حوزه علوم انسانی


وزیر علوم با بیان این که 1199 نشریه دارای مجوز در آموزش عالی فعالیت دارند، گفت: بیش از نیمی از این نشریات در حوزه علوم انسانی هستند و شیوه نامه حمایت مالی از نشریات این حوزه تدوین شده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، محمد فرهادی، وزیر علوم صبح امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: علوم انسانی جایگاه والایی در آموزش عالی دارد زیرا موضوع این علوم، انسان است و شرافت هر علم به موضوع آن بستگی دارد و هیچ موجودی درعالم از انسان بالاتر نیست.

وی افزود: حدود 47 تا 48 درصد در آموزش عالی به علوم انسانی اختصاص دارد.

علوم انسانی از نظر کمی ظرفیت های خوبی را داراست و برنامه ما در دولت استفاده از این ظرفیت و هدفمندسازی پژوهش های علوم انسانی است.

فرهادی گفت: وزارت علوم از سال 84 برای بومی سازی علوم انسانی شورایی تشکیل داد که تولید علم، نظریه پردازی و حرکت در مرزهای دانش و ایجاد فناوری در حوزه علوم انسانی را دنبال می کند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: 1199 نشریه دارای مجوز در آموزش عالی در حال فعالیت هستند که بیش از نیمی از آن در حوزه علوم انسانی فعالیت دارند و شیوه نامه حمایت مالی از نشریات این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شیوه نامه حمایت مالی از نشریات حوزه علوم انسانی

تدوین شیوه نامه حمایت مالی از نشریات حوزه علوم انسانی