مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 12:352017-02-11اقتصادي

راه اندازی سامانه کارگران ساختمانی در پایتخت


مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی سامانه کارگران ساختمانی در 5 منطقه از پایتخت گفت: تاکنون اطلاعات بیش از 15 هزار کارگر ساختمانی در بانک اطلاعات شهرداری تهران ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا قدیمی با بیان این مطلب با تاکید بر فعالیت سامانه کارگران ساختمانی در مناطق 5، 7، 8، 11 و 21 اظهار کرد: به طور معمول، کارگران ساختمانی در سطح شهر و در محل مشخص تجمع می کنند که این امر با شأن و منزلت کارگران به عنوان یک قشر تلاشگر منافات دارد.

وی با اشاره به مزایای راه اندازی سامانه کارگران ساختمانی در تهران عنوان کرد: با ثبت مشخصات و مهارت کارگران در سامانه، کارفرما به جای آن که به پاتوق های مختلف سر بزند می تواند مهارت های مورد نظر خود را از طریق تماس به مسئولان سامانه اعلام کند و در اسرع وقت کارگر به آدرس مورد نظر مراجعه کند.

این امر نه تنها پروسه حضور کارگر در محل کار را کوتاه می کند بلکه به حفظ شأن و شخصیت کارگر نیز کمک می کند.

مدیر عامل سازمان خدماتی اجتماعی گفت: همچنین در شرایط معمول زمانی که کارفرما به پاتوق ها مراجعه می کند نمی تواند کارگری که مهارت دارد را از کارگر غیرماهر تشخیص دهد، این در حالی است که سامانه های ما اطلاعات کاملی از مهارت های کارگران را در اختیار دارد و در کم ترین زمان ممکن به نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه کارگران ساختمانی در پایتخت

راه اندازی سامانه کارگران ساختمانی در پایتخت