مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 05:352017-02-08فرهنگي

این قدر تلخی یک جا ندیده بودم!


تاجایی که به یاد دارم تاکنون در هیچ دوره ای از جشنواره فیلم فجر، این قدر فیلم های تلخ ندیده بودم.

- ابوالحسن داوودی گفت: تاجایی که به یاد دارم تاکنون در هیچ دوره ای از جشنواره فیلم فجر، این قدر فیلم های تلخ ندیده بودم.

این کارگردان سینما در گفتگو با ایسنا بیان کرد: برای من اکثریت فیلم هایی که امسال در جشنواره دیده ام عجیب بود؛ البته نه فقط فیلم هایی که غالباً فضای ناامیدکننده ای داشتند، بلکه فیلم هایی هم که از وجدان و امید می گفتند، بدجوری تماشاگرانشان را دست کم گرفته بودند.

بعضی فیلمسازان بخصوص جوان ترها و فیلم اولی ها شرایطی در آثارشان وجود داشت که انگار می خواستند هر آنچه را که در تمام عمرشان قصد گفتن و ساختنش را دارند، به یک باره و در یک فیلم رو کنند و این برای من کمی عجیب بود.

داوودی با اشاره به میزان بالای خودنمایی و افراط در فرم گرایی صرف که در بعضی فیلم های جشنواره امسال دیده می شود، گفت: این افراط هم در بعضی فیلم اولی ها وجود داشت و هم آنهایی که سعی کرده بودند که روایت های جدید داشته باشند.

کارگردان فیلم رخ دیوانه ادامه داد:به عنوان فیلمسازی که سعی می کنم فضاهای اجتماعی را در آثارم لحاظ کنم موافق یا مخالف تلخی فضای فیلم ها نیستم اما نکته ای که باید در نظر بگیریم، این است که در مرحله اول باید این تلخی در خدمت مضمون و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قدر تلخی یک جا ندیده بودم!

این قدر تلخی یک جا ندیده بودم!