مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 20:012017-02-07فرهنگي

آیین تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر برگزار شد


آیین تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در خانه همایش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، آیین تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر با اجرای محمد سلوکی در خانه همایش و با تلاوت آیاتی از قرآن و خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای مراسم محمد حیدری روی صحنه آمد و رامین حیدری فاروقی و مهدی باقری از اعضای هیئت انتخاب نیز روی صحنه حضور پیدا کردند و نامزدهای بخش بهترین دستاورد فنی تقدیر شدند.

در این بخش سید وحید حسینی برای پژوهش فیلم بزرم رزم ، سید محمدرضا هاشمیان برای پژوهش رییس الوزراء ، همیلا موید برای تدوین صفر تا سکو ، امین ابوالصدق برای صداگذاری صفر تا سکو ، مرتضی پایه شناس برای تدوین کویرس وطن کوچک من ، بهروز بادروج برای فیلمبرداری آهستگی حضور پیدا کردند.

حبیب احمدزاده و سام کلانتری از اعضای هیئت انتخاب بخش مستند روی صحنه حضور پیدا کردند و از نامزدهای بخش بهترین کارگردانی و بهترین فیلم تقدیر کردند.

آرش لاهوتی (آبی کم رنگ)، یاسر خیر (آهستگی)، حسام اسلامی (متهمین دایره بیستم)، سحر مصیبی (صفرتا سکو)، محمد کارت (آوانتاژ)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر برگزار شد

آیین تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر برگزار شد