مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 16:552017-02-07دانش

رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت


ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" امروز با حضور مدیران ارشد چند دانشگاه برتر کشور، شرکت های برتر خودروسازی و مدیران بخش خصوصی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی شد.

- رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" امروز با حضور مدیران ارشد چند دانشگاه برتر کشور، شرکت های برتر خودروسازی و مدیران بخش خصوصی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین هاشمی عضوهیات علمی دانشکده مهندس مکانیک اظهار کرد: در طراحی بدنه این خودرو از فناوری پیشرفته ای استفاده شده که مصرف انرژی آن را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

همچنین تمام مراحل طراحی مفهومی، طراحی نهایی وتحلیل و بهینه سازی و نمونه سازی مجموعه های مختلف خودرو از جمله سازه و بدنه، سیستم تعلیق، ترمز، فرمان و سیستمهای برقی توسط اعضای این گروه دانشجویی و در طول بیش از 14 ماه انجام شده که حاصل آن ارائه طرح نهایی و آماده ساخت خودروی خورشیدی سپهر و نمونه ساخته شده و بدنه آن است.

اجرای این طرح زمینه را برای شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاهیان و بسترسازی برای اجرای ایده های نوین و ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش و فناوری در حوزه انرژی خورشیدی هموار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت

رونمایی از ماکت "خودرو خورشیدی سپهر" در دانشگاه علم و صنعت