مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 14:052017-02-07سياسي

افتتاح دفتر ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی کردستان


دفتر ایسنا، منطقه کردستان امروز در دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر ایسنا، روز چهارشنبه(19 بهمن) با حضور مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان افتتاح شد.

در این مراسم حمیدرضا مجردی، رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، شعبان سپهر معاون فرهنگی و حجت الاسلام حسن عارضی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعظم شریفیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و مدیر ایسنا و سردبیر و خبرنگاران ایسنا حضور داشتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: ایسنا یکی از خبرگزاری های فعال کشور در حوزه دانشجویی است که بدنه آن را دانشجویان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام عارضی با اشاره به اینکه امروز مهمترین ابزار، رسانه است، افزود: باید از ابزار رسانه برای تقویت فرهنگ انقلابی و رشد و تعالی این فرهنگ استفاده لازم را ببریم.

وی عنوان کرد: امروز جنگ رسانه برای القاء تفکراتی در تضاد با مبانی دینی و انقلابی ما در جهان مطرح است، به همین دلیل باید از ابزار رسانه برای نهادینه کردن اهداف انقلاب بهره گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم با یادآوری ایام پیروزی انقلاب در سال 57، اظهار کرد: ملت ایران در بهمن 57 با مجاهدت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

افتتاح دفتر ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی کردستان