مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 12:252017-02-07پزشكي

افتتاح مرکز مهارت های دارویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


مرکز مهارت های دارویی وابسته به مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور تعدادی از مسئولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم گلمکانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم گفت: وجود این مرکز تکمیل کننده مرکز مهارت های بالینی است و اثر بخشی بسیار خوب و مفیدی خواهد داشت و دانشجویان می توانند به نحوه ارزنده ای از مزایای آن بهره مند شوند.

وی افزود: انتظار داریم از این پس مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشگاه با دقت و وسواس بیشتری عمل کند و استفاده از پتانسیل دانشجویان نیز در این مرکز مفید و موثر واقع خواهد شد.

محبوبه طباطبایی رییس دانشکده پرستاری مامایی این دانشگاه در این مراسم ادامه داد: مرکز مهارت های دارویی دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال راه اندازی شد.

طرح راه اندازی این واحد ابتدای سال ارائه و با برگزاری جلسات متعددی پیگیری شد و خرید تجهیزات و چیدمان قفسه های دارویی با نورپردازی ویژه با نظارت کارشناسان و مسئولان انجام شد.

وی بیان کرد: داروها از داروخانه مرکزی مشهد با هزینه ای حدود 100 میلیون ریال خریداری شد و شرایط نگهداری از داروهای خاصی که باید در یخچال و بر اساس دمای خاص باشند، در طبقات مخصوص فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مهارت های دارویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

افتتاح مرکز مهارت های دارویی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی