مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 19:412017-01-30سياسي

به بهانه روز مهندس صورت می گیرد گردهمایی مهندسین کشور در کویر بشرویه


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: به بهانه روز مهندس برنامه گردهمایی مهندسین کشور در کویر بشرویه مورخ چهارم اسفندماه امسال برگزار می شود.

- محمدحسین اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اذهان عمومی مهندس را تداعی کننده خلاقیت، نوآوری، حرکت و پیشرفت می داند.

وی تصریح کرد: روز مهندس بهانه ای است با هدف الگوسازی از اندیشه سترگ مهندسی ایران زمین برای آینده سازان این مرز و بوم تا با تکیه بر همت والای خویش و بهره گیری از علم و دانش بومی، حفظ و اعتلای میراث نیاکان خویش را رقم زنند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی انتظار می رود مهندسین فارغ از هر نگاهی، با همدلی و مودت و بکارگیری تمامی ظرفیت های مهندسی و با تکیه بر اخلاق حرفه ای در راستای پیشرفت و آبادانی ایران بیش از همیشه کوشا بوده و سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار کشور به خوبی ایفا کنند.

اکبری از گردهمایی مهندسین کشور در کویر بشرویه خبر داد و افزود: در این برنامه قصد داریم با فراهم کردن محیطی دوستانه و سرشار از احترام و نشاط و همدلی برای ارتباط مهندسین سراسر کشور با یکدیگر وهمچنین فراهم کردن فرصت هایی برای تجربه های آموزنده، شگفت انگیز و متفاوت از تلاشگران عرصه مهندسی این مرز و بوم تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز مهندس صورت می گیرد گردهمایی مهندسین کشور در کویر بشرویه

به بهانه روز مهندس صورت می گیرد گردهمایی مهندسین کشور در کویر بشرویه