مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 17:362017-01-30سياسي

عصر امروز برگزار شد برگزاری همایش ارتقای مهارت های زندگی در خلخال


با حضور اساتید برجسته کشوری همایش ارتقای مهارت های زندگی در خلخال برای خانواده پاسداران شاغل و بازنشستگان در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در این همایش فرمانده سپاه خلخال در سخنانی خانواده یک از ارکان مهم اجتماع عنوان و بر لزوم فراگیری مهارت های اجتماعی تاکید کرد.

استاد روانشناسی دانشگاه های تهران در این همایش خانواده را خواستگاه عطوفت و مهربانی عنوان و گفت: در دین اسلام نیز بر حفظ این چهارچوب تاکید شده است.

ولایت الله درویشی با تشریح وظایف خانواده در محورهای مختلف ، اجتماعی ، رویارویی با آسیب ها ، نحوه تربیت فرزند، رفتار خانه و رفتار جامعه ، همسرداری و آیین فرزندپروری گفت: اگر نقش خانواده در جامعه کمرنگ شود مطمئنا آسیب ها در این چارچوب بیشتر جلوه نمایی خواهد کرد.

در این مراسم با حضور مسؤولان شهرستان خلخال از خانواده دو بازنشسته پاسدار تجلیل شد و 20 نفر از کودکان نیز با شرکت در مسابقه های نشاط آور جوائزی دریافت کردند.

انتهای پیام/3356/ن http://fna.

ir/GA0DF0 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز برگزار شد برگزاری همایش ارتقای مهارت های زندگی در خلخال

عصر امروز برگزار شد برگزاری همایش ارتقای مهارت های زندگی در خلخال