مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 16:502017-01-30اقتصادي

پرداخت نشدن 10 ماهه معوقات گروه های بهداشتی و درمانی


قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیش از 10 ماه از پرداخت معوقات گروه های بهداشتی و درمانی سراسر کشور می گذرد و این شرایط موجب کاهش انگیزه کاری در این افراد شده است.

- محمد شریفی مقدم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: کلیه گروه های بهداشتی و درمانی شاغل در مراکز دولتی در سراسر کشور از پرداخت نشدن معوقات خود گلایه دارند که این حجم معوقات پرداخت نشده ماحصل بد عهدی بیمه ها در طرح تحول سلامت است.

وی گفت: مبلغ این معوقات 10 ماهه گروه های بهداشتی و درمانی 5 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ 4 هزار میلیارد تومان مربوط به 20 هزار پزشک متخصص است.

شریفی مقدم با بیان اینکه اگر 4 هزار میلیارد تومان را تقسیم بر 20 هزار نفر کنیم چیزی حدود 20 میلیون تومان به هر پزشک می رسد ادامه داد: هزار میلیارد دیگر مربوط به 90 درصد نیروهای بهداشتی و درمانی است که عملا مبلغ ناچیزی در مقایسه با پزشکان است اما به علت تبعیض بوجود آمده بین پزشک و سایر نیروهای مشغول در مراکز درمانی این مبلغ هم برای آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شکاف حاصل بین پزشک و سایر نیروهای درمانی در معوقات بسیار محسوس است و امیدواریم این وضعیت به زودی اصلاح شود در غیر اینصورت بزودی شاهد کاهش انگیزه در بیش از 90 درصد گروه های درمانی و بهداشتی خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نشدن 10 ماهه معوقات گروه های بهداشتی و درمانی

پرداخت نشدن 10 ماهه معوقات گروه های بهداشتی و درمانی