مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 15:262017-01-29اقتصادي

با شرکت های توانمند داخلی قرارداد بستیم/ مدل جدید از قراردادهای نفتی تدوین شد


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: خرسند هستیم که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف توسعه و افزایش ظرفیت و پایداری تولید با یکی از شرکت های توانمند داخلی تفاهم نامه همکاری منعقد کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تاکنون افزون بر 70 جلسه و نشست تخصصی و توجیهی با حدود 40 شرکت داخلی و خارجی برگزار کرده ایم که انعقاد تفاهم نامه و قرارداد محرمانگی و کنسرسیوم پرگس و دانشگاه صنعتی شریف و همچنین شرکت شلمبرژه از نتایج آن بوده است.

بیژن عالیپور در مراسم انعقاد تفاهم نامه با شرکت گسترش صنعت پاسارگاد که امروز، 10 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تلاش کارشناسان زبده فنی و همکاری سایر مدیریت های مرتبط، مدل جدیدی از قراردادهای نفتی را تدوین و پس از تأیید وزیر نفت و تصویب در هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران، در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این مدل قراردادی بنا به دستور وزیر نفت، متناسب با شرایط میادین، برای انعقاد قراردادهای توسعه میادین با سرمایه گذاران، تدوین شده و اجرا و نظارت به صورت توأمان، توسط کارشناسان این شرکت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شرکت های توانمند داخلی قرارداد بستیم/ مدل جدید از قراردادهای نفتی تدوین شد

با شرکت های توانمند داخلی قرارداد بستیم/ مدل جدید از قراردادهای نفتی تدوین شد