مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 22:562017-01-24ورزشي

فرمانده سپاه خلخال: مبارزات مردم خلخال برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است


مبارزات مردم خلخال برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است.

- .

جهانبخش عطایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مبارزات مردم خلخال برگ زرینی در تاریخ مبارزات این شهرستان بر علیه رژیم ستم شاهی است و این مردم در هفتم بهمن ماه با تقدیم اولین شهید انقلاب این مهم را به اثبات رساندند.

وی با قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان خلخال برای حضور در صحنه های مهم انقلاب اسلامی و مناسبت ها بیان کرد: بی گمان مردم دلبسته به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جشن های مردمی دهه فجر سنگ تمام خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه خلخال یادآور شد: حضور مردم قطعا با تمام شور و توان در مراسمات ایام الله مبارک دهه فجر همراه بوده و برنامه های فرهنگی و بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد و محلات برگزار و مردم شرکت خواهند کرد.

عطایی عنوان کرد: بیش از 60 عنوان برنامه فرهنگی، بصیرتی به همراه مسابقات ورزشی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال برگزار خواهد شد و دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با روشنگری همراه خواهد بود.

وی گفت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه خلخال در راهپیمایی 22 بهمن نیز بار دیگر با سردادن شعار همیشگی مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر اسراییل با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه خلخال: مبارزات مردم خلخال برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است

فرمانده سپاه خلخال: مبارزات مردم خلخال برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است