مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 19:502017-01-24اقتصادي

خدمات رسانی به دریانوردان خوزستانی تسهیل می یابد


معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از صدور بیش از پنج هزار فقره گواهینامه سلامت پزشکی برای دریانوردان در 9 ماهه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، علی عسکری با اشاره به زمینه های تسهیل خدمات رسانی و صدور گواهی نامه های شایستگی دریانوردی و مهارت صیادی طی 9 ماهه سال جاری برای دریانوردان استان خوزستان گفت: صدور گواهی نامه های شایستگی دریانوردی و مهارت صیادی در این مدت برای دریانوردان استان خوزستان از رشد قابل ملاحظه ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برخوردار بوده است.

وی افزود: آموزش و ارتقاء دانش حرفه ای دریانوردان از جمله مأموریت های حاکمیتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است که با همکاری مراکز آموزش دریانوردی در سطح استان خوزستان انجام می شود.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان دراین باره خاطر نشان کرد: در این مدت بالغ بر پنج هزار و 400 فقره اسناد دریایی صادر شده که با صدور 648 فقره گواهی نامه مهارت صیادی و541 فقره گواهی شایستگی دریانوردی به ترتیب از رشدی 122 درصدی و 76 درصدی برخوردار بوده اند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 170 دوره ی اصلی و تطبیقی آموزشی با همکاری مراکز مجاز آموزش دریانوردی فعال در شهرهای ساحلی استان خوزستان، گفت: با انجام بیش از 70 مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به دریانوردان خوزستانی تسهیل می یابد

خدمات رسانی به دریانوردان خوزستانی تسهیل می یابد