مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 16:502017-01-24اجتماعي

جایزه "سپیدار"دردستان دختر11ساله شلمزاری


دختر11ساله شلمزاری،جایزه دومین جشنواره ملی"سپیدار" را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت:" کوثر صالحی" عضو مرکز فرهنگی هنری شلمزار موفق به دریافت جایزه سپیدار در دومین دوره ی برگزاری این جشنواره ملی شد.

رحیمی گفت:جایزه سپیدار برای نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و کتابهای محیط زیستی ویژه کودکان و نوجوانان و با رویکرد آموزش و فرهنگسازی به مخاطب کودک و نوجوان برای حفاظت از محیط زیست اهداء می شود.

فرزاد رحیمی افزود: این جشنواره در دومین دوره خود20اثر برگزیده به دبیرخانه جشنواره را انتخاب که این عضو11 ساله مرکزفرهنگی هنری شلمزاردربخش"شعر سرایی"مقام برگزیده کسب کرد.

وی گفت:کوثر صالحی با چهارسال سابقه عضویت درکانون، عضوفعال کارگاههای ادبی و به فعالیتهایی نظیر، کتابخوانی، نوشتن خلاق، فیلم سازی، کاردستی و.

علاقه مند است.

جایزه سپیدار با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کتابهای نردبان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سازمان حفاظت از محیط زیست، دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی آموزش و پرورش، نشریه ی دوچرخه (ویژه نامه ی کودک و نوجوان روزنامه ی همشهری) و نشریه ی کوله پشتی (ویژه نامه ی کودک و نوجوان روزنامه ی شهروند) پایه گذاری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه "سپیدار"دردستان دختر11ساله شلمزاری

جایزه "سپیدار"دردستان دختر11ساله شلمزاری