مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 15:202017-01-24اجتماعي

46 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد در انتظار خیرین


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 46 مدرسه شبانه روزی این استان نیازمند حمایت و کمک خیرین، افراد دارای تمکن مالی، دستگاه ها و ادارات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش با محوریت حمایت از مدارس شبانه روزی استان افزود: افزایش درصد پوشش تحصیلی مناطق محروم، روستایی و عشایری، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، ارتقاء سطح کیفی آموزشی، کاهش افت تحصیلی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از جمله مهم ترین اهداف این مدارس هستند.

وی بیان کرد: نرخ پوشش تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت وجود مدارس شبانه روزی از میانگین کشوری بالاتر اما در زمینه نرخ تراکم پایین ترین استان کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 9 مدرسه تک دانش آموزی و 120 مدرسه دو دانش آموزی در این استان وجود دارد.

زارع پور تصریح کرد: تامین منابع مدارس شبانه روزی استان برای آموزش و پرورش سخت است و این نهاد به ازای هر دانش آموز 1250 تومان هزینه می کند که این میزان با وضعیت و شرایط امروزی جوابگو نیست و در این زمینه نیازمند کمک و همکاری خیرین، افراد دارای تمکن مالی، دستگاهها و ادارات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد در انتظار خیرین

46 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد در انتظار خیرین