مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:302017-01-24اقتصادي

اولویت امروز، ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال است


مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور، از ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال به عنوان یکی از اولویت های این اداره کل یاد کرد.

- علی خدایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه امروزه حمل و نقل به عنوان یکی از ضرورت های توسعه جوامع به شمار می رود، افزود: بی تردید سهم ناوگان حمل و نقل ریلی در این توسعه قابل توجه است؛ چرا که این ناوگان نسبت به سایر ناوگان های حمل و نقل دارای ویژگی ها و امتیازاتی است که آن را از سایرین متمایز کرده و سهم بیشتری از این توسعه را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه سهم چشم گیر بخش حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی کشورها، حکایت از ارتباط تنگاتنگ همه زیربخش های اقتصادی با بخش حمل و نقل دارد، تصریح کرد: امروزه در اکثر کشورها حرکت گسترده ای در راستای توسعه و بهبود سیستم های حمل و نقل در جریان است.

از طرفی، مزایای استفاده از حمل و نقل ریلی در این بین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و جهش های قابل توجهی در استفاده از تکنولوژی در این حوزه صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه با یادآوری اینکه بحث حمل و نقل جزو پنج پارامتر اول در توسعه کشور بوده و در این راستا بحث حاکمیت کشور توجه ویژه ای در توسعه حمل و نقل به خصوص حمل و نقل ریلی دارد، اظهار کرد: حوزه استحفاظی راه آهن شمال غرب از کیلومتر 124 محور تهران ـ آذربایجان، از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امروز، ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال است

اولویت امروز، ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال است