مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:252017-01-24سياسي

توضیحات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شهدای خدمت آتش نشان


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی در مورد ابعاد حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این توضیح آمده است: بنیاد شهید و امور ایثارگران حساسیت های بالای افکار عمومی، صاحبان قلم و اندیشه و شهروندان در دفاع از عمل ایثارگرانه آتش نشانان قهرمان را نمودی بارز از علاقه و دلبستگی ریشه دار مردمان این سرزمین به فرهنگ ایثار و شهادت دانسته و حساسیت آنان نسبت به حفظ و حراست این فرهنگ و رسیدگی به خانواده های شهدا به ویژه شهدای خدمت آتش نشانی را ارج نهاده و این توجه ویژه افکار عمومی را شایسته تقدیر می داند و در عین حال بیان نکات زیر ضروری است: 1- بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند همه دستگاه های اجرایی دیگر بر حسب قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و آیین نامه های مصوب هیأت وزیران نسبت به ارائه خدمات به جامعه هدف اقدام می کند.

بدین معنا هر آنچه از طرف مراجع قانونگذار و سیاست گذار کلان کشور در چارچوب قانون و مقررات به این نهاد محول گردد قطعاً با تمام توان نسبت به اجرای آن اقدام می کند.

2- بر اساس آخرین اصلاحات قانون اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوب 1387 و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 1391 و همچنین آیین نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر مصوب هیأت محترم وزیران، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شهدای خدمت آتش نشان

توضیحات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شهدای خدمت آتش نشان